مرکز مطالعات راهبردی یکی از سازمانهای تحول آفرین است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 58
نویسنده : علی

 ه گزارش روابط عمومی ارتش ج.ا.ا. ، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مراسم معارفه رییس جدید مرکز مطالعات راهبردی آجا گفت: مرکز مطالعات راهبردی یکی از سازمان‌های تحول آفرین و مسیرساز است که از اندیشه و نظر صاحبان فکر و ایده در جهت اعتلای ارتش و نیروهای مسلح استفاده می‌کند.

سرلشکر موسوی در ادامه تصریح کرد: تفاوت اساسی این مرکز با دیگر بخش‌ها در این است که همه برنامه‌ها و راهبردهای آن جزء به جزء مبتنی بر تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا است و اگر در طول حیاتش بتواند تنها یک ایده و تفکر خلاق که مبدا تحول باشد را ایجاد کند به هدفش رسیده است.

وی در ارتباط با حکم صادر از سوی فرمانده معظم کل قوا به امیر پوردستان به عنوان رئیس جدید مرکز مطالعات راهبردی آجا گفت: این حکم مبارک از دو جنبه دارای اهمیت است. اول اینکه اهمیت مرکز مطالعات را نشان می‌دهد و دوم بیانگر شخصیت و توانایی امیر پوردستان است که مورد عنایت خاص حضرت آقا بودند و هستند.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی و ارزشمند امیر پوردستان در مسئولیت‌های قبلی، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.





:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: